Weby na klíč
Doba „internetová“ je extrémně dynamická a co bylo vyhovující před 4 lety, je dnes bohužel již překonáno. Zákazníci, a samozřejmě i internetoví roboti, oceňují, když držíte krok s dobou i jejich požadavky.
Chytrý služboweb
Podnikáte ve službách, poskutujete poradenství, koučujete, anebo jste lektor? Náš chytrý služboweb vám pomůže efektivně sbírat kontakty na nové klienty, automatizovaně prodávat, vystavovat faktury a ještě mnohem více.
Webový polotovar
Máte chuť si postavit web sami a nechcete si učit všechny náročné funkce wordpressu a šablon? Připravili jsme pro vás webový polotovar, který obsahuje kompletní nastavení. Web spustíte velmi rychle pouhým vložením vlastních textů obrázků a barev. Připravili jsme vám 6-8 hotových stran.
Co o spolupráci říkají naši klienti?
Když jsem vytvářela svůj projekt, pěkný profesionální web byl nutnost. Že bych se ho snažila vytvořit svépomocí jsem ani moc nepřemýšlela.
Bylo mi jasné, že jako laikovi by mi to trvalo věčnost, výsledek by byl chabý a nakonec bych stejně vyhledala odborníka. Byla mi doporučena Magda Malá a od začátku byla spolupráce velmi slibná. Nemohla jsem dát za web příliš peněz, jako matka na rodičáku si to nemohu dovolit. Zároveň jsem si ale texty i fotky chtěla připravovat sama a chtěla jsem umět s webem sama pracovat.
Paní Malá mi tedy nabídla tvorbu webu svépomocí. Vytvořila mi základ, poskytla videa s návody na práci v redakčním systému a trpělivě odpovídala na množství mých dotazů a připomínek. Na konci toho všeho je web, který je maximálně přizpůsobený mým potřebám a který mám plně ve svých rukou.
Spolupráci se Synergy-Marketing a manželi Malými velmi doporučuji, komunikace byla od začátku do konce profesionální a v přátelském duchu.
„Milá Magdi, kdyby mi někdo ještě před pár měsíci tvrdil, že lze vytvořit webové stránky „na míru“, bez jediného osobního kontaktu nevěřila bych mu.
Současná doba nám staví do cesty nové výzvy a já mohu jen potvrdit, jak zdárně jsou zdolávány.
Setkala jsem se s profesionálním, nápaditým a milým přístupem. Děkuji za pohodovou spolupráci, která pro mne byla inspirující v mnoha směrech. Bylo mi potěšením s Tebou spolupracovat.
S radostí budu předávat doporučení dalším lidem.“
S láskou Andrea
Spolupráce na webu s panem a paní Malými předčila moje očekávání. Vzhledem k tomu, že koukám na webu z pohledu laika, těžko soudit něčí práci, když do ní pořádně nevidím, a tak jsem nevěděla, ale teď už vím, že jsem udělala nejlepší rozhodnutí a jsem za to moc ráda. Práce předčila moje očekávání, komunikace a ochota výborná a web opravdu udělají do posledních detailů a přesně podle vašich představ. Nyní mám krásný web pro moji prezentaci. Doporučuji všemi deseti.
Zeptali jste se nás…
Co je SEO optimalizace webu a k čemu je dobrá?
SEO je neplacený nástroj online marketingu, který optimalizuje webové stránky pro zákazníky, potažmo pro vyhledávače. Jestliže upravíte svůj web o SEO, můžete dosáhnout toho, že se vaše webové stránky v internetovém vyhledávání zdarma dostávají na vyšší pozice, což vám na web přitáhne větší množství relevantních (žádoucích/skutečných) zákazníků.
Jednoduše řečeno, aby vaši firmu našel klient, který má zájem o služby z oboru a vaši firmu nezná, bude na internetu vyhledávat výrazy jako např. autoservis Zlín, pneuservis Praha 3 atp. A aby tento člověk přišel právě na váš web, je z velké části zásluhou SEO optimalizace.
Proč mám chtít, aby se můj web líbil robotům Google a Seznam?! Nestačí, aby se líbil zákazníkům?
Musíte se v prvé řadě zalíbit robotům a ti k vám pak přivedou zákazníky…
Působení internetových robotů se dá přirovnat k práci kontrolorů nebo virtuálních auditorů. Navštěvují všechny stránky napříč internetovým prostředím a hodnotí technické zpracování i obsah jednotlivých webů.
Možná jste ani netušili, ale i vaše stránky čas od času navštíví nějaký ten robot a “prolustruje” je křížem krážem. Hledá, hodnotí, píše si plusové i mínusové body… Proto, chcete-li se dostat k novým zákazníkům, je třeba získat co nejvyšší hodnocení robotů. Protože jen tak můžete získat přední pozice ve vyhledávači Google.cz či Seznam.cz (i jiných).
Hodnocení robotů má také vliv na účinnost, potažmo i na ceny placené propagace – reklamních PPC kampaní (můžete ji vidět na Googlu či Seznamu ve vyhledávání na prvních třech či čtyřech pozicích s označením REKLAMA). Více o tvorbě webu.
Co to copywriting?
Copywriting je kreativně strategická dovednost psát chytré texty. Jde o profesionální tvorbu textů pro firemní i produktovou prezentaci. Využívá se jak v online prostředí, tak pro offline kanály. Rozdíl mezi běžným redakčním psaním zajímavých článků a copywritingem je ten, že copywriter musí do textů vměstnat obchodní či prodejní cíl, kvůli kterému text vzniká. Textový obsah z rukou copywritera totiž většinou vzniká za účelem propagace značky, produktu či služby a jeho hlavním cílem je obchod. A na to se musí poutavě, ale prodejně. Hlavně s citem.
Proč potřebuji analýzu klíčových slov a k čemu mi může být dobrá?
Díky analýze klíčových slov vás najde více zákazníků! Každý uživatel internetu totiž hledá jednu a tu stejnou věc nejrůznějšími způsoby – každý hledá jinak. Například potřebujete opravit auto a zadáte do vyhledávače “autoservis Brno” a vyjede vám seznam firem, které vám mohou auto opravit, když ale zadáte “opravna aut Brno”, vyjede vám soupis jiných firem, na výraz “levný servis aut Brno” zase úplně jiné autoservisy a takových možností a kombinací je nespočet! A snem každého podnikatele je, že se jeho web bude zobrazovat na co nejvíce takových výrazů a tím se může dostat k co největšímu počtu nových zákazníků. Ale toho nelze bez analýzy klíčových slov dosáhnout.
Co je to influencer marketing?
Fenomén sociálních sítí poslední doby. Firmy využívají vlivných osob k propagaci svých produktů či služeb. Na nás všechny, kteří používáme Facebook, Instagram, Youtube nebo Linked-in se denně hrne propagace ze všech stran. A když produkt či službu propaguje známá osoba nebo správce či “guru” některé ze zájmových skupin, kterou sledujete, tomu, co doporučuje nebo sám používá, věnujete prokazatelně větší pozornost. Mediálně známá osoba nebo člověk, kterému důvěřujete, a z nějakého důvodu jste jeho fanouškem, je pro vás důvěryhodnou osobou a jeho referenci přijímáte pozitivně. Díky tomu, že platformy Facebook i Instagram znají dobře své uživatele, infuenceři jsou efektivní cestou, jak skrze ně oslovit tu správnou cílovou skupinu.