tvorba webu a webdesign

7

Tvorba webu a webdesign

Váš web musí milovat nejen jeho návštěvníci, ale také internetoví roboti, kteří jeho návštěvnost masivně ovlivňují! A v dnešním dynamickém internetovém prostředí platí, že co bylo na špičkové úrovni před pár lety, dnes již nemusí být ani průměrné…  Udělejte z vašeho webu magnet na zákazníky!

Vyberte si web vhodný pro vaše podnikání!

Udržíte krok s konkurencí a přiblížíte se k více zákazníkům.

 

Microsite

Microsite je jednoduchá samostatná webová stránka, která je určená k přehledné propagaci konkrétní služby nebo produktu firmy anebo se dá využívat jako “internetová vizitka” menšího živnostníka. Microsite má  sice jen jednu stranu, ale díky špičkové šabloně zvládne spoustu funkcí jako weby vyšší řady, včetně responzivity, tzn.  že je přizpůsobena prohlížení na mobilech. Microsite si můžete vylepšit tím, že si  dokoupíte např. moderní zákaznický online chat.

Microsite obsahuje

Počet stránek: 1

Nejoblíbenější šablona r. 2020 – Divi

Doživotní vlastnictví webu

Přizpůsobení pro mobily

Zabezpečení HTTPS

Sestavení webu web designérem

1x grafický banner/reklama

Tematické fotografie z fotobank

Interaktivní dynamické prvky

Tlačítka call to action s propojením

Tlačítko pro okamžité volání z webu

Propojení s FB a IG

Kontaktní formulář s propojením na e-mail

 

Žádné měsíční ani roční poplatky

 

7.500 Kč

5.500 Kč

Basic

Basic je plnohodnotnou responzivní webovou stránkou s několika záložkami pro komplexnější prezentaci produktů i služeb. Poskytne všechny potřebné funkce, získáte dynamický obsah webu, kontaktní a dotazovací formuláře, tlačítka aj. Uchvátí vás pohodlným a jednoduchým ovládáním a možnostmi vlastních úprav. Web Basic slouží k moderní prezentaci firem, podnikatelů i živnostníků s ohledem na požadavky vyhledávačů.

Basic web obsahuje

Počet stránek: 2-4

Nejoblíbenější šablona r. 2020 – Divi

Doživotní vlastnictví webu

Přizpůsobení pro mobily

Zabezpečení HTTPS

Sestavení webu web designérem

1x grafický banner/reklama 

Tematické fotografie z fotobank

Interaktivní dynamické prvky

Tlačítka call to action s propojením

Tlačítko pro okamžité volání z webu

Propojení s FB a IG

Kontaktní formulář s propojením na e-mail

 

Žádné měsíční ani roční poplatky

16.990 Kč

10.990 Kč

Profi

Responzivní web (přizpůsoben mobilům) s rozšířeným obsahem a mnoha funkcemi splňující všechny parametry moderního dynamického webu. Varianta webu má profesionálně upravený obsah o nejvhodnější hledaná klíčová slova z vašeho oboru. Díky tzv. SEO optimalizaci bude váš web dosahovat lepších pozic ve vyhledávačích Google a Seznam.cz, a tak může s větší pravděpodobností přivádět z neplaceného vyhledávání nové zákazníky.

Profi web obsahuje

Počet stránek: 3-6

Nejoblíbenější šablona r. 2020 – Divi

Doživotní vlastnictví webu

Přizpůsobení pro mobily

Zabezpečení HTTPS

Sestavení webu web designérem

2-3x grafický banner/reklama

Tematické fotografie z fotobank

Interaktivní dynamické prvky

 Tlačítka call to action s propojením

Tlačítko pro okamžité volání z webu

Propojení s FB a IG

Kontaktní formulář s propojením na e-mail

Propojení s Google Analytics

SEO optimalizace: dle dohody

Strategické a marketingové poradenství (30 min.)

Žádné měsíční ani roční poplatky

21.500 Kč

15.900 Kč

nejoblíbenější

Stavíme weby na míru přímo dle vašich požadavků

Ceník slouží pro vaši představu a orientaci – individuálně je možné se dohodnout na jakémkoliv provedení a změně rozsahu služeb.  

 

Objednejte si web za akční cenu!

Dny

:

Hodiny

:

Minuty

:

Vteřiny

 Chcete zjistit více podrobností? Použijte chatovací okénko vpravo dole.

Proč uvažovat nad novým webem?

Doba “internetová” je extrémně dynamická a co bylo vyhovující před 4 lety, je dnes bohužel již překonáno. Navíc zákazníci, a samozřejmě i internetoví roboti, oceňují, když držíte krok s dobou i jejich požadavky. Zvyšte potenciál vašeho webu, někdy stačí opravdu málo.

Začínáte podnikat?

Web je nezbytnou součástí každého podnikání a my Jsme připraveni vytvořit nový web na míru vám, podnikatelům, živnostníkům, firmám i organizacím, které se chcete na internetu prezentovat tak, aby k vám zákazníci získali důvěru a jen se hrnuli :-). 

Web už nějaký rok máte a šlape… proč byste měli uvažovat nad novým webem či jeho úpravou?

Pokud jsou vaše stránky starší cca tří-čtyř let, mohou být pro uživatele i roboty nevyhovující. Říkáte si, že pořád vypadají k světu? Že před 4 lety byly na špičkové úrovni? To je docela dobře možné, ale bohužel dnešní internetové prostředí je extrémně dynamické a troufneme si říct, že téměř s jistotou bude třeba provést úpravy webu. Minimálně bude dobré “poladit” jeho technické parametry, které budou s velkou pravděpodobností již zastaralé

K zamyšlení jsou také nové možnosti internetových stránek. Různé chatovací systémy pro urychlení komunikace, formuláře pro sběr kontaktů, pop-up upozornění (vyjíždí na zvolených stránkách např. text “nevíte si rady, volejte”) a jiné vychytávky poslední doby, které zákazníkům zjednoduší nákup/objednávku a vám pomohou efektivněji využívat potenciál internetové propagace.

Neméně důležitý je webdesign, tedy vizuální stránka vašeho webu. Ta totiž může v konečném důsledku zásadně ovlivnit, jestli zákazník získá důvěru a zboží či službu si u vás objedná, anebo dá přednost vaší konkurenci, která na něj udělá lepší dojem. Tedy to, že nejrůznější nástroje přivedou zákazníka až na váš web je jen půlka úspěchu. Ta druhá polovina závisí na tom, zda jej ke koupi, objednávce nebo další návštěvě dostatečně dobře motivujete a přesvědčíte. Jak? Přínosnými informacemi a dobrým copywritingem, příjemným vzhledem stránek, kvalitními obrázky, cenou i jednoduchým uživatelským prostředím.    

Proč mám chtít, aby se můj web líbil robotům?! Nestačí, aby se líbil zákazníkům?

Musíte se v prvé řadě zalíbit robotům a ti k vám pak přivedou zákazníky… 

Působení internetových robotů se dá přirovnat k práci kontrolorů nebo virtuálních auditorů. Navštěvují všechny stránky napříč internetovým prostředím a hodnotí technické zpracování i obsah jednotlivých webů

Možná jste ani netušili, ale i vaše stránky čas od času navštíví nějaký ten robot a “prolustruje” je křížem krážem. Hledá, hodnotí, píše si plusové i minusové body… Proto, chcete-li se dostat k novým zákazníkům, je třeba získat co nejvyšší hodnocení robotů. Protože jen tak můžete získat přední pozice ve vyhledávači Google.cz či Seznam.cz (i jiných).

Hodnocení robotů má také vliv na účinnost, potažmo i na ceny placené propagace – reklamních PPC kampaní  (můžete ji vidět na Googlu či Seznamu ve vyhledávání na prvních třech či čtyřech pozicích s označením REKLAMA).

Jak se zalíbit robotům a získat vyšší hodnocení?

Kvalitně zpracovaným webem. Existují však desítky, možná stovky hodnoticích parametrů, položek, které roboti hodnotí. A stejně jako u auditu, člověk úplně neví, co všechno kontroluje, jsou i kontrolní mechanismy robotů opředeny rouškou tajemství. Ale zkušenostmi odhalujeme některá z nich a na jejich naplnění se budeme soustředit. 

„Jediným způsobem, jak dělat skvělé věci, je dělat to, co milujete!“

Steve Jobs

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně jako pro sebe.

Jsme malý tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Se zákazníky si chceme rozumět, protože věříme, že jedině v synergii můžeme těch nejlepších výsledků dosáhnout.

… jsme SYNERGY MARKETING.