nastavení SEO

7

SEO optimalizace

Víte, že na internetu můžete být dobře vidět i ZDARMA? Abyste se dostali k novým zákazníkům, nemusíte nutně platit drahé kampaně. Stačí provést SEO optimalizaci webu. Díky ní můžete na vaše internetové stránky začít přivádět zákazníky z přirozeného (organického) vyhledávání bezplatně. Zejména z nejpoužívanějších vyhledávačů Google a Seznam.cz. Weby, které mají dobře zpracované SEO, se na nich totiž dokáží zobrazovat na desítky i stovky výrazů na předních pozicích. 

Co je SEO optimalizace webu a k čemu je dobrá?

SEO je neplacený nástroj online marketingu, který optimalizuje webové stránky pro zákazníky, potažmo pro vyhledávače. Jestliže upravíte svůj web o SEO, můžete dosáhnout toho, že se vaše webové stránky v internetovém vyhledávání zdarma dostávají na vyšší pozice, což vám na web přitáhne větší množství relevantních (žádoucích/skutečných) zákazníků

Jednoduše řečeno, aby vaši firmu našel klient, který má zájem o služby z oboru a vaši firmu nezná, bude na internetu vyhledávat výrazy jako např. autoservis Zlín, pneuservis Praha 3 atp. A aby tento člověk přišel právě na váš web, je z velké části zásluhou SEO optimalizace. 

Jak si SEO optimalizaci můžu představit?

Nejpodstatnější součástí SEO optimalizace je optimalizace textů, která se dělá na základě podrobné analýzy klíčových slov. Ta nám ukáže, které výrazy klienti při hledání vašeho zboží či služeb využívají, v jakých alternativách a modifikacích. 

Například potřebujete opravit auto a zadáte do vyhledávače “autoservis Brno” a vyjede vám seznam firem, které vám mohou auto opravit, když ale zadáte “opravna aut Brno”, vyjede vám soupis jiných firem, na výraz “levný servis aut Brno” zase úplně jiné autoservisy a takových možností a kombinací je nespočet! Existují totiž desítky, stovky i tisíce různých výrazů, které vaši zákazníci do internetového vyhledávače zadávají.

Analýza klíčových slov nám pomůže zjistit, jaké vyhledávací výrazy lidé používají, jaká je jejich měsíční hledanost, i to, jak je velká konkurenčnost daného slova. Servisů v Brně jsou totiž stovky a našim úkolem je do obsahu vašeho webu namíchat takový koktejl klíčových slov, aby váš web vyjížděl na ty nejvýhodnější výrazy. Pomocí profesionálního copywitingu slova elegantně vpravíme do obsahu webu, a tak zacílíme na nové zákazníky. 

Další kroky SEO optimalizace, jako je linkbuilding (interní a externí odkazy umístěné na vašem webu), speciální pojmenování záložek dle prioritních klíčových slov, popisky jednotlivých stránek webu, optimalizace veškerých obrázků, URL adres a podobně…. to jsou další kroky SEO optimalizace, jimiž vás již nechceme zatěžovat.

Proč byste měli SEO na svém webu chtít?

Aby jej respektovaly vyhledávače Google i Seznam. Ty totiž SEO optimalizované weby preferují a zvýhodňují je v přirozeném vyhledávání před ostatními, které SEO nemají. 

Představte si, že jste majitel zmiňovaného autoservisu v Brně a klienti ve vyhledávačích Google, nebo Seznam.cz hledají vaše služby. Když zadají do vyhledávače sousloví “pneuservis Brno – Líšeň”, objeví se váš pneuservis hned na druhé pozici. Vaše konkurence, sousední pneuservis, se ale na první straně vůbec neobjevil. Proč? Bohužel nemá nastavené SEO webu… Proto se zobrazuje až na třetí straně vyhledávače, kde již žádný zákazník nehledá.

SEO optimalizace vám pomůže posunout váš web ve vyhledávačích Google a Seznam.cz na vyšší pozice, čímž se dostanete k více obchodním příležitostem. SEO vám otevře dveře k novým zákazníkům, na které jste kvůli absenci analýzy klíčových slov dosud vůbec necílili. Získáte také výhodnější pozice, budete-li využívat placenou reklamu v síti Google i Seznam. A to vše vám pomůže urvat si v konkurenčním boji větší kus potenciální zákaznické základny pro sebe. SEO optimalizaci na webu se vyplatí mít! 

Jsem opravdu překvapená

že se články objevily v přirozeném vyhledávaní tak rychle a tak vysoko. To je super. Velmi oceňuji Váš přístup k spolupráci. Je v něm obrovský rozdíl oproti konkurenci. Například to, že nezveřejníte jen tak rovnou co jsem poslala, ale poctivě pracujete na obsahu, aby byl výborný a ještě zároveň optimalizovaný pro SEO. Na těch mých článcích jste strávila obrovské množství času, já to velmi oceňuji, protože text je úžasný a o hodně lepší, než kdybyste zveřejnili jen to, co jsem psala já. Děkuji

Adela Masaryková – Ředitelka Brick by Brick

Spolupráce byla pro nás nejen přínosná, ale i příjemná.

 Spolupráce probíhala rychle, svižně, v přátelské atmosféře a s maximálním nenasazením celého týmu. Během pouhých 2 dnů bylo vše precizně připravené ke zveřejnění. Oceňuji zejména proaktivní přístup paní Ing. Magdy Malé, ochotu maximálně vyhovět a zaměření i na ten nejmenší detail. Práci nám všem pak v mnohém ušetřil také pan Jaroslav Malý například tím, že nám zaslat v 1 souboru 30 print screenů s pozicemi klíčových spojení ve vyhledávání.

Jana Heřmánková Naturhouse

Jediným způsobem jak dělat skvělé věci, je dělat to, co milujete!

Steve Jobs 

S kým budete spolupracovat?

Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací  s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.

V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.