analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov
Snem každého majitele webových stránek je, že bude na internetu dobře vidět a dostane se k co největšímu počtu nových zákazníků. Toho však bez analýzy klíčových slov nelze dosáhnout…
Co to analýza klíčových slov je? K čemu vám může být dobrá?
Díky analýze klíčových slov vás najde více zákazníků! Každý uživatel internetu totiž hledá jednu a tu stejnou věc nejrůznějšími způsoby – každý hledá jinak. Například potřebujete opravit auto a zadáte do vyhledávače “autoservis Brno” a vyjede vám seznam firem, které vám mohou auto opravit, když ale zadáte “opravna aut Brno”, vyjede vám soupis jiných firem, na výraz “levný servis aut Brno” zase úplně jiné autoservisy a takových možností a kombinací je nespočet! A snem každého podnikatele je, že se jeho web bude zobrazovat na co nejvíce takových výrazů a tím se může dostat k co největšímu počtu nových zákazníků. Ale toho nelze bez analýzy klíčových slov dosáhnout…
Jak si to můžete představit?
Existují stovky či tisíce možností a variant, jak vás mohou klienti najít – to jsou zmiňované výrazy, které zadávají do vyhledávače, a těm ve světě marketingu říkáme “klíčová slova”… Klíčová slova jsou tedy výrazy, pomocí nichž lidé na internetu vyhledávají zboží a služby v nejrůznějších podobách (příklad jsme si uváděli na autoservisech výše).
Protože každý váš zákazník má jiné myšlenkové pochody a používá jiná slova, je dobré do obsahu vašich internetových stránek namíchat ideální koktejl těch nejdůležitějších klíčových slov, na která budete na internetu vyjíždět.
Koktejl klíčových slov je ale třeba míchat podle přesně daného receptu. Ne podle toho, co vás napadne, ale podle tzv. analýzy klíčových slov. Můžete se třeba domnívat se, že zákazníci váš produkt či službu nejvíce hledají podle jednoho či druhého výrazu, ale soustředit se jen na ten je velká škoda. Existují totiž desítky, stovky i tisíce různých výrazů, které vaši zákazníci do internetového vyhledávače zadávají. A my vám s pomocí analýzy klíčových slov zajistíme přesný přehled toho, co lidé opravdu hledají, jaká je měsíční hledanost daného výrazu, i to, jak je velká konkurenčnost slova.
Proč byste měli analýzu klíčových slov pro svůj web chtít?
Servisů v Brně jsou stovky a my vám pomůžeme zajistit, abyste si v konkurenčním boji urvali co největší kus potenciální zákaznické základny pro sebe. Uděláme pro vás výběr těch nejvýhodnějších výrazů a za pomoci profesionálního copywitingu a obsahové SEO optimalizace webu mu udáme přesný směr a lépe zacílíme na nové zákazníky.
V praxi to znamená, že obsah vašeho webu upravíme tak, abychom do něj zakomponovali optimální množství vybraných klíčových slov, které zajistí zvýšení návštěvnosti, a tím i přísun nových klientů.
Jediným způsobem jak dělat skvělé věci, je dělat to, co milujete!
Steve Jobs
S kým budete spolupracovat?
Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.
Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.
Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.
V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.