internetový audit

7

Co představuje internetový audit?

Internetový audit vám pomůže být zákazníkům blíž. Dnešní internetové prostředí je velmi dynamické, a přestože vaše stránky vizuálně vypadají pořád k světu, bohužel jejich technické parametry mohou být již zastaralé. A kdo chce být na internetu úspěšný, musí držet krok s dobou. Pomůžeme vám odhalit všechna slabá místa i nedokonalosti vašich stránek a posunout je tak blíže novým příležitostem.

K čemu vám může být dobrý?

Nabíhá vám při vyslovení slova audit husí kůže? U tohoto auditu nemusí, nebo může :-), ale spíše radostí. Internetový audit totiž představuje hloubkovou kontrolu vašeho webu (bez sankcí a postihů, jako tomu bývá u těch jiných auditů), který pracuje pro váš prospěch. Cílem internetového auditu je odhalit všechna slabá místa a nedokonalosti vašich webových stránek. Prověřuje se jak jejich technická stránka, tak obsahová i vizuální. Jednoduše zkontrolujeme a “prolustrujeme” váš web ze všech stran. Zjistíme, co mu schází a co přebývá.

Cílem internetového auditu je upravit web tak, aby:

  • se na něm klienti dobře a snadno orientovali
  • se zamlouval internetovým robotům – a těm by se měl zalíbit, protože právě oni ovlivňují vaše pozice ve vyhledávačích Google a Seznam!
  • byl pro návštěvníky vizuálně atraktivní a vzbuzoval důvěru

Jak audit probíhá a co si pod ním můžete představit?

Prvním krokem je vizuální zhodnocení webu a zjištění uživatelské přívětivosti webu, tzv. zhodnocení UX parametrů. Projdeme si váš web z pohledu vašeho zákazníka, prověříme, jestli se na webu dobře orientuje a jednoduše najde to, co na vašich stránkách hledá.

Podíváme jak, jak vypadají záložky webu, jestli se správně jmenují a jak je na tom textový obsah. Zajímá nás, jestli jsou texty dobře čitelné (dostatečně velké a výrazné písmo, odstavce, nadpisy, vytučnění atd.) a zároveň čtivé (jestli baví číst). Pokud ne, navrhneme Vám profesionální úpravu textů – copywriting.

Web by měl být totiž napsán tak, aby jej pochopilo dítě z osmé třídy. Proč? Jednoduše protože vy svému oboru jistě rozumíte perfektně, ale vaši zákazníci příliš odborného textu neocení. Texty na webu by tedy měly být jednoduché, čtivé a hlavně SEO optimalizované – tzn. ideálně by měla být v textu využívána důležitá klíčová slova, tj. různé výrazy, které lidé zadávají do vyhledávače. Řeší se také obrázky, jejich správné nastavení i pojmenování, aby vám nahrávaly potřebné plusové body pro roboty, ale také, abyste vyjížděli v obrázkovém vyhledávání na Googlu i Seznamu.

A pak následuje kontrola technických parametrů webu. Zjišťujeme, jestli vaše stránky splňují všechny náležitosti, které pozitivně hodnotí internetoví roboti, co váš web pravidelně navštěvují (aniž jste o tom dosud věděli). Hodnocení robotů pak ovlivňuje, jak Google, Seznam (aj.)  řadí jednotlivé internetové stránky na různé pozice.

Ptáte se, jestli si budete muset nechat vyrobit nový web, nebo se dá ten váš stávající poupravit?

To záleží na tom, v jakém stavu aktuálně váš web je, což se ukáže po jeho podrobném prozkoumání.

Proč byste měli o internetovém auditu vašich webovek uvažovat?

Bohužel internetové prostředí je neskutečně dynamické, a i když vaše stránky vizuálně vypadají pořád k světu, bohužel technické parametry webu, byť byly před čtyřmi pěti lety špičkové, budou s velkou pravděpodobností dnes již zastaralé. A kdo chce být na internetu vidět, a být v internetové komunikaci úspěšný, musí držet krok s dobou. A my vám s tím můžeme pomoci! Vytvoříme vám návrh takových opatření, aby se váš web co možná nejvíce zalíbil vyhledávačům a zároveň, aby se na vašich stránkách klienti snadno orientovali. Ale hlavní je, aby brouzdání na webu vedlo k vašemu užitku – aby stránky splnili to, co od nich očekáváte.

Přínos pro vás si shrňme asi takto:

Díky internetovému auditu můžeme upravit vaši internetovou prezentaci tak, abychom skloubili požadavky návštěvníků a zároveň vám pomůžeme zalíbit se hodnotícím robotům. Protože, jak již bylo řečeno: „Kdo to má u robotů dobré, je ve vyhledávačích vidět na vyšších pozicích”. A to je šance, jak dosáhnout vyššího počtu objednávek…

Jsem opravdu překvapená

že se články objevily v přirozeném vyhledávaní tak rychle a tak vysoko. To je super. Velmi oceňuji Váš přístup k spolupráci. Je v něm obrovský rozdíl oproti konkurenci. Například to, že nezveřejníte jen tak rovnou co jsem poslala, ale poctivě pracujete na obsahu, aby byl výborný a ještě zároveň optimalizovaný pro SEO. Na těch mých článcích jste strávila obrovské množství času, já to velmi oceňuji, protože text je úžasný a o hodně lepší, než kdybyste zveřejnili jen to, co jsem psala já. Děkuji

Adela Masaryková – Ředitelka Brick by Brick

Spolupráce byla pro nás nejen přínosná, ale i příjemná.

 Spolupráce probíhala rychle, svižně, v přátelské atmosféře a s maximálním nenasazením celého týmu. Během pouhých 2 dnů bylo vše precizně připravené ke zveřejnění. Oceňuji zejména proaktivní přístup paní Ing. Magdy Malé, ochotu maximálně vyhovět a zaměření i na ten nejmenší detail. Práci nám všem pak v mnohém ušetřil také pan Jaroslav Malý například tím, že nám zaslat v 1 souboru 30 print screenů s pozicemi klíčových spojení ve vyhledávání.

Jana Heřmánková Naturhouse

V podnikání nemůžete čekat, až bouřka přejde, je nutné naučit se tančit v dešti!

Steve Jobs 

S kým budete spolupracovat?

Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací  s lidmi, s kterými si rozumíme, dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.

V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme vám vytvořit synergický marketingový celek v rámci vašich aktivit.