Buďte vidět na každém kroku!

Offline marketing známe všichni. Denně na nás působí nejen na ulici a my jej nevědomky přijímáme

..

7

V čem Vás můžeme podpořit?

b

Tištěná propagace

I přes sílu online marketingu firmy stále využívají letáky, brožury . Víte jak vytvořit lákavé texty a poutavé grafiky pro tuto formu propagace?

Outdoorová propagace

Při běžné procházce po ulici jste si jistě všimli reklamních bannerů a poutačů. Ikdyž nechcete, Vaše oko si jich všimne a ty zajímavé zůstanou i ve vaší mysli. 

Rádio a televize

Tato propagace  se často využívá při zavádění nových značek v konkrétní lokalitě. Jedná se mírně finančně nákladnější investici. Při dobrém zacílení oslovíte pravou cílovou skupinu. Tento kanál je vhodné kombinovat s online marketingem. 

Event propagace

 Event je v podstatě neformální firemní setkání. Lidé si nejlépe zapamatují to, co prožijí. Emocionální podněty, které event vyvolává, pak velmi dobře působí na image nabízené služby či produktu. Event marketing nezahrnuje pouze komunikaci externí, ale také interní v rámci společnosti.

Co si o nás myslí naši klienti?

Jsem opravdu překvapená, že se články objevily v přirozeném vyhledávaní tak rychle a tak vysoko. To je super. Velmi oceňuji Váš přístup k spolupráci. Je v něm obrovský rozdíl oproti konkurenci. Například to, že nezveřejníte jen tak rovnou co jsem poslala, ale poctivě pracujete na obsahu, aby byl výborný a ještě zároveň optimalizovaný pro SEO. Na těch mých článcích jste strávila obrovské množství času, já to velmi oceňuji, protože text je úžasný a o hodně lepší, než kdybyste zveřejnili jen to, co jsem psala já. Děkuji

Adela Masarykova

Marketing manažer, Brick by Brick

Spolupráce byla pro nás nejen přínosná, ale i příjemná. Spolupráce probíhala rychle, svižně, v přátelské atmosféře a s maximálním nenasazením celého týmu. Během pouhých 2 dnů bylo vše precizně připravené ke zveřejnění. Oceňuji zejména proaktivní přístup paní Ing. Magdy Malé, ochotu maximálně vyhovět a zaměření i na ten nejmenší detail. Práci nám všem pak v mnohém ušetřil také pan Jaroslav Malý například tím, že nám zaslat v 1 souboru 30 print screenů s pozicemi klíčových spojení ve vyhledávání.

Jana Heřmánková

Marketing manažer, Naturhouse

Spolupráce  je skvělá, funguje flexibilně, vše vždy vyjde tak, jak společně domluvíme. S přípravou textů je redakce maximálně vstřícná, vymýšlí dobré náměty, volí správně úderné titulky, které čtenáře přitáhnou. A hlavně tak oslovujeme ty správné lidi, které hledáme. S redakčním týmem spolupracujeme při propagaci naší franchisy na portále topfranchising.cz

Tereza Píchalová

šéfredaktorka PR, Partners

Jediným způsobem jak dělat skvělé věci, je dělat to, co milujete. .!

Steve Jobs 

S kým budete spolupracovat?

Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací  s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.

V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.