Google Analytics
Google Analytics
Zajímá vás, kolik lidí chodí měsíčně na váš web? Kdo jsou vaši zákazníci? Odkud na váš web chodí? Kolik na něm stráví času? Které stránky navštěvují nejčastěji? Prodáváte více služeb či produktů a chtěli byste vědět, které produkty přitahují na váš web nejvíce zájemců? Víte, kolik lidí váš web opouští bez nákupu a kolik dokonce ihned po načtení stránky? To jsou všechno otázky, na které vám dokáže odpovědět Google Analytics.
Jak funguje a k čemu vám může být dobrý?
Google Analytics je nástroj, který shromažďuje informace o vašem webu – jak funguje, které stránky jsou v komunikaci se zákazníkem úspěšné a které ne. Může vám snadno pomoct odhalit slabé stránky vašeho webu nebo ukázat, že na váš web chodí špatní zákazníci (např. kteří hledají službu v jiném městě nebo jiný druh zboží, který nevyrábíte či neprodáváte, a pro vás jsou tedy nežádoucí).
Tento nástroj je dostupný zdarma, proto pokud jej ještě nepoužíváte, hurá do toho. Avšak chce to nějakou chvíli samostudia, než se zorientujete a naučíte se v něm číst. Pokud se necítíte na grafy, algoritmy a práci s analytikou, můžeme pomoci my. Pomůžeme vám jej nastavit a spárovat s vaším webem. Poté vám ukážeme, co v něm můžete měřit a sledovat nebo to budeme dělat za vás…
Proč je dobré Google Analytics na svém webu využívat?
Obecně je dobré vědět, co se na vašem webu děje. Jací zákazníci na něj chodí, v jaké věkové struktuře, v jakých obdobích zaznamenává web nápor nebo naopak úpadek, o které produkty či služby je zájem, o které nikoli… Všechny tyto velmi cenné informace se následně dají smysluplně využít v marketingovém plánu, respektive v lépe cílené komunikační strategii. Lépe zacílená strategie míří na přesnější cílovou skupinu zákazníků, což zvyšuje pravděpodobnost konverze (objednávky či vážného zájmu). Protože bez informací z GA střílíte naslepo a často zbytečně vybíjíte patrony tam, kde je to zbytečné. Pojďme tedy s informacemi z Google Analytics na zákazníky cílit efektivněji!
Pokud navíc chcete na vašich webových stránkách prodávat zboží nebo služby například přes reklamní síť Google, bez tohoto měřícího nástroje to zcela jistě nepůjde. GA vám pomůže měřit aktuální návštěvnost v průběhu spuštěné reklamní kampaně, kterou na základě výsledků z GA můžete operativně upravovat tak, aby byla co nejefektivnější. Data si v sobě uchovává a díky přesným informacím uvidíte, jak byla pro vás byla která kampaň v prodeji úspěšná.
Pokud se chcete ve svém podnikání na internetu zlepšovat a přivádět na web ty pravé zákazníky, je ve vašem zájmu Google Analytics pravidelně využívat. Díky GA může efektivněji plánovat a provádět taková opatření, která promění běžné návštěvníky webu ve skutečné zákazníky, kteří u vás budou objednávat. A také díky GA můžete ušetřit spoustu finančních prostředků za špatně zacílenou propagaci.
Nevíte si s Google Analytics rady? Obraťte se na nás, vše s vámi probereme a pokud si budeme rozumět, pustíme se společně do světa metrik GA.
Jediným způsobem jak dělat skvělé věci, je dělat to, co milujete!
Steve Jobs
S kým budete spolupracovat?
Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.
Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.
Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.
V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.