e-mail marketing
e-mail marketing
Email marketing je důležitou součástí přímého marketingu a slouží k účinné komunikaci se stávajícími zákazníky. Ta bývá bohužel v mnoha firmách často naprosto opomíjená. Víte ale, že udržet si stávajícího zákazníka je podstatně snadnější a levnější, než trávit čas získáváním nových zákazníků? Oslovujete zákazníky, kteří už od vás někdy zboží či službu nakoupili nebo vám z určitých důvodů poskytnuli mailovou adresu, a tudíž vám důvěřují – takže mailingem míříte přesně do černého.
Vyplatí se mailing v komunikaci s vašimi klienty stále ještě využívat?
Mailing může být účinným nástrojem, a hlavně velmi levnou cestou k zákazníkovi a k prodeji. Neplatíte žádné PPC kampaně, prokliky, ani nemusíte tlačit na akvizici… zkrátka máte kontakt na někoho, kdo s velkou pravděpodobností o vaše zboží či služby stojí.
Jen se na e-mailing musí jít chytře!
Proč je e-mail marketing nástroj, který se vyplatí využívat?
Zatímco si většina firem na tvorbu textů pro online reklamu či PR najímá specialisty, strategii a samotnou tvorbu mailingu často úplně podceňují. A přitom, dobře strategicky postavený e-mailing může být vašim schopným virtuálním obchodním zástupcem, bez nároku na mzdu i dovolenou :-).
Nenechávejte tento silný marketingový nástroj ladem, pomůže vám efektivně komunikovat se stávajícími zákazníky, kteří k vám mají důvěru. Tyto klienty je totiž snadné je přesvědčit k opětovnému nákupu, můžete jim nabídnout také doplněk k tomu, co si u vás v minulosti již koupili, anebo jim nabídněte další produkt či službu, který od vás ještě nevyzkoušeli.
Kde brát kontakty pro e-mail marketing?
Sbírat kontakty můžete od zákazníků, kteří u vás nakupují pravidelně, stejně tak od těch, kteří kupují nahodile, jednorázově. Přidejte před dokončením objednávky zaškrtávací pole, že souhlasí se zpracováním osobních údajů, k němuž můžete přiřadit souhlas se zasíláním newsletterů, nebo jej udělat samostatně.
Jak ale docílit toho, aby vám mailové adresy poskytovali také běžní návštěvníci vašeho webu, ti, kteří u vás ještě nenakoupili a zatím jen hledají? Nabídněte jim slevu na první nákup, nebo dárek k první objednávce, potěšte je užitečným e-bookem s návodem či doporučením z vašeho oboru. Nebo jim dejte “tajný návod na nějakou vychytávku” či horký tip. Pokud nabídnete něco, co ocení, kontakt je s velkou pravděpodobností “váš”.
V podnikání nemůžete čekat, až bouřka přejde, je nutné naučit se tančit v dešti!
Steve Jobs
S kým budete spolupracovat?
Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.
Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.
Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.
V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.