event propagace

7

Event marketing

Zážitkový marketing, neboli event marketing, býval dříve doménou pouze velkých nadnárodních korporací. Dnes má své pevné místo i v menších firmách, kde eventy přispívají k udržení si klientovy náklonnosti a upevnění vztahu s ním na přátelštější úrovni. Event marketing však není nástrojem pro budování a posilování vztahů pouze se spotřebiteli, hojně se využívá také pro udržení dobrých obchodních vztahů s dodavateli, ale také pro budování vztahů se zaměstnanci. V dnešní době jej využívají asi dvě třetiny menších a středních firem. Jak již bylo řečeno, ve světě velkých společností má event marketing již dlouhodobě své pevné místo.

Cílem event marketingu je skrze pozitivní emoce, zážitky, posílovat image značky a vztahy se zákazníky, dodavateli či zaměstnanci. Občas se využívá také jako nástroj pro krátkodobé zvýšení prodeje.

Proč se dělat event marketing?

Pozvat klienty na nevšední zážitek, uspořádat pro ně soukromé divadelní představení, degustaci vín, speciální kulinářský večer či dopolední neformální raut… to jsou společenské události, díky nimž si ke klientovi, popřípadě významnému dodavateli, umete cestičku a zapracujete na pevnosti vašich obchodních vztahů. Event marketing má smysl využívat u významných, klíčových obchodních partnerů, u nichž jsou investice do jejich spokojenosti spojené s osobním přístupem alfou a omegou dlouhodobé loajální spolupráce.

Máte partnery, na kterých vám velmi záleží a jejichž spolupráce je pro vás zásadní?

Neváhejte pro ně uspořádat menší či větší zážitek, díky kterému se vaše obchodní vztahy prohloubí a upevní natolik, že i když je vaše konkurence bude někdy v budoucnu atakovat a chtít dostat na svou stranu, takový obchodní partner zůstává vůči takovýmto krokům imunní a vám dlouho věrný.

Jsem opravdu překvapená

že se články objevily v přirozeném vyhledávaní tak rychle a tak vysoko. To je super. Velmi oceňuji Váš přístup k spolupráci. Je v něm obrovský rozdíl oproti konkurenci. Například to, že nezveřejníte jen tak rovnou co jsem poslala, ale poctivě pracujete na obsahu, aby byl výborný a ještě zároveň optimalizovaný pro SEO. Na těch mých článcích jste strávila obrovské množství času, já to velmi oceňuji, protože text je úžasný a o hodně lepší, než kdybyste zveřejnili jen to, co jsem psala já. Děkuji

Adela Masaryková – Ředitelka Brick by Brick

Spolupráce byla pro nás nejen přínosná, ale i příjemná.

 Spolupráce probíhala rychle, svižně, v přátelské atmosféře a s maximálním nenasazením celého týmu. Během pouhých 2 dnů bylo vše precizně připravené ke zveřejnění. Oceňuji zejména proaktivní přístup paní Ing. Magdy Malé, ochotu maximálně vyhovět a zaměření i na ten nejmenší detail. Práci nám všem pak v mnohém ušetřil také pan Jaroslav Malý například tím, že nám zaslat v 1 souboru 30 print screenů s pozicemi klíčových spojení ve vyhledávání.

Jana Heřmánková Naturhouse

V podnikání nemůžete čekat, až bouřka přejde, je nutné naučit se tančit v dešti!

Steve Jobs 

S kým budete spolupracovat?

Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací  s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.

V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.