outdoorová propagace
Outdoorová propagace
Vhodně umístěná outdoorová propagace vám může přivést cílovou skupinu zákazníků, která buď na internetu nevyhledává nebo vás na něm nenašla. Můžete se touto cestou snadno dostat do povědomí lidí, ovšem vzhledem k vyšší ceně tohoto propagačního kanálu, je třeba dobře a s rozmyslem cílit.
Ať už se jedná o billboardy, reklamní plachty, plakáty, citylighty, propagaci v MHD nebo polepy dopravních prostředků MHD, je třeba velmi dobře strategicky vybírat. Pomůžeme vám pro váš produkt či službu zvolit vhodnou formu outodoorové propagace, včetně co nejpřesnějšího zacílení. Vytipujeme pro vás vhodná místa, kde se s jistou pravděpodobností pohybuje vaše cílová skupina s možným zájmem o váš produkt či službu.
Outdoorová propagace se v rámci komunikačních kampaní nejčastěji využívá jako doplňkový nástroj. Její nevýhodou je prakticky neměřitelnost obchodního přínosu. Avšak veřejné povědomí o vaší značce, produktu či službě outdoorová propagace s jistotou posílí. Proto se využívá jako nástroj pro Brand building – budování značky.
V podnikání nemůžete čekat, až bouřka přejde, je nutné naučit se tančit v dešti!
Steve Jobs
S kým budete spolupracovat?
Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.
Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.
Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.
V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.