e-mail marketing

7

e-mail marketing

Email marketing je důležitou součástí přímého marketingu a slouží k účinné komunikaci se stávajícími zákazníky. Ta bývá bohužel v mnoha firmách často naprosto opomíjená. Víte ale, že udržet si stávajícího zákazníka je podstatně snadnější a levnější, než trávit čas získáváním nových zákazníků? Oslovujete zákazníky, kteří už od vás někdy zboží či službu nakoupili nebo vám z určitých důvodů poskytnuli mailovou adresu, a tudíž vám důvěřují – takže mailingem míříte přesně do černého. 

Vyplatí se mailing v komunikaci s vašimi klienty stále ještě využívat?

Mailing může být účinným nástrojem, a hlavně velmi levnou cestou k zákazníkovi a k prodeji. Neplatíte žádné PPC kampaně, prokliky, ani nemusíte tlačit na akvizici… zkrátka máte kontakt na někoho, kdo s velkou pravděpodobností o vaše zboží či služby stojí

Jen se na e-mailing musí jít chytře! 

Proč je e-mail marketing nástroj, který se vyplatí využívat?

Zatímco si většina firem na tvorbu textů pro online reklamu či PR najímá specialisty, strategii a samotnou tvorbu mailingu často úplně podceňují. A přitom, dobře strategicky postavený e-mailing může být vašim schopným virtuálním obchodním zástupcem, bez nároku na mzdu i dovolenou :-).   

Nenechávejte tento silný marketingový nástroj ladem, pomůže vám efektivně komunikovat se stávajícími zákazníky, kteří k vám mají důvěru. Tyto klienty je totiž snadné je přesvědčit k opětovnému nákupu, můžete jim nabídnout také doplněk k tomu, co si u vás v minulosti již koupili, anebo jim nabídněte další produkt či službu, který od vás ještě nevyzkoušeli. 

Kde brát kontakty pro e-mail marketing?

Sbírat kontakty můžete od zákazníků, kteří u vás nakupují pravidelně, stejně tak od těch, kteří kupují nahodile, jednorázově. Přidejte před dokončením objednávky zaškrtávací pole, že souhlasí se zpracováním osobních údajů, k němuž můžete přiřadit souhlas se zasíláním newsletterů, nebo jej udělat samostatně.  

Jak ale docílit toho, aby vám mailové adresy poskytovali také běžní návštěvníci vašeho webu, ti, kteří u vás ještě nenakoupili a zatím jen hledají? Nabídněte jim slevu na první nákup, nebo dárek k první objednávce, potěšte je užitečným e-bookem s návodem či doporučením z vašeho oboru. Nebo jim dejte “tajný návod na nějakou vychytávku” či horký tip. Pokud nabídnete něco, co ocení, kontakt je s velkou pravděpodobností “váš”. 

 

Jsem opravdu překvapená

že se články objevily v přirozeném vyhledávaní tak rychle a tak vysoko. To je super. Velmi oceňuji Váš přístup k spolupráci. Je v něm obrovský rozdíl oproti konkurenci. Například to, že nezveřejníte jen tak rovnou co jsem poslala, ale poctivě pracujete na obsahu, aby byl výborný a ještě zároveň optimalizovaný pro SEO. Na těch mých článcích jste strávila obrovské množství času, já to velmi oceňuji, protože text je úžasný a o hodně lepší, než kdybyste zveřejnili jen to, co jsem psala já. Děkuji

Adela Masaryková – Ředitelka Brick by Brick

Spolupráce byla pro nás nejen přínosná, ale i příjemná.

 Spolupráce probíhala rychle, svižně, v přátelské atmosféře a s maximálním nenasazením celého týmu. Během pouhých 2 dnů bylo vše precizně připravené ke zveřejnění. Oceňuji zejména proaktivní přístup paní Ing. Magdy Malé, ochotu maximálně vyhovět a zaměření i na ten nejmenší detail. Práci nám všem pak v mnohém ušetřil také pan Jaroslav Malý například tím, že nám zaslat v 1 souboru 30 print screenů s pozicemi klíčových spojení ve vyhledávání.

Jana Heřmánková Naturhouse

V podnikání nemůžete čekat, až bouřka přejde, je nutné naučit se tančit v dešti!

Steve Jobs 

S kým budete spolupracovat?

Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací  s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.

V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.