outdoorová propagace

7

Outdoorová propagace

Vhodně umístěná outdoorová propagace vám může přivést cílovou skupinu zákazníků, která buď na internetu nevyhledává nebo vás na něm nenašla. Můžete se touto cestou snadno dostat do povědomí lidí, ovšem vzhledem k vyšší ceně tohoto propagačního kanálu, je třeba dobře a s rozmyslem cílit.

Ať už se jedná o billboardy, reklamní plachty, plakáty, citylighty, propagaci v MHD nebo polepy dopravních prostředků MHD, je třeba velmi dobře strategicky vybírat. Pomůžeme vám pro váš produkt či službu zvolit vhodnou formu outodoorové propagace, včetně co nejpřesnějšího zacílení. Vytipujeme pro vás vhodná místa, kde se s jistou pravděpodobností pohybuje vaše cílová skupina s možným zájmem o váš produkt či službu.

Outdoorová propagace se v rámci komunikačních kampaní nejčastěji využívá jako doplňkový nástroj. Její nevýhodou je prakticky neměřitelnost obchodního přínosu. Avšak veřejné povědomí o vaší značce, produktu či službě outdoorová propagace s jistotou posílí. Proto se využívá jako nástroj pro Brand building – budování značky.

Jsem opravdu překvapená

že se články objevily v přirozeném vyhledávaní tak rychle a tak vysoko. To je super. Velmi oceňuji Váš přístup k spolupráci. Je v něm obrovský rozdíl oproti konkurenci. Například to, že nezveřejníte jen tak rovnou co jsem poslala, ale poctivě pracujete na obsahu, aby byl výborný a ještě zároveň optimalizovaný pro SEO. Na těch mých článcích jste strávila obrovské množství času, já to velmi oceňuji, protože text je úžasný a o hodně lepší, než kdybyste zveřejnili jen to, co jsem psala já. Děkuji

Adela Masaryková – Ředitelka Brick by Brick

Spolupráce byla pro nás nejen přínosná, ale i příjemná.

 Spolupráce probíhala rychle, svižně, v přátelské atmosféře a s maximálním nenasazením celého týmu. Během pouhých 2 dnů bylo vše precizně připravené ke zveřejnění. Oceňuji zejména proaktivní přístup paní Ing. Magdy Malé, ochotu maximálně vyhovět a zaměření i na ten nejmenší detail. Práci nám všem pak v mnohém ušetřil také pan Jaroslav Malý například tím, že nám zaslat v 1 souboru 30 print screenů s pozicemi klíčových spojení ve vyhledávání.

Jana Heřmánková Naturhouse

V podnikání nemůžete čekat, až bouřka přejde, je nutné naučit se tančit v dešti!

Steve Jobs 

S kým budete spolupracovat?

Jsme tým zapálených lidí, kteří chtějí dosahovat nejlepších možných výsledků.

Práci pro naše zákazníky děláme stejně kvalitně, jako pro sebe.

Se zákazníky si chceme rozumět a zároveň věříme, že prací  s lidmi s kterými si rozumíme dosáhneme těch nejlepších výsledků. Proto jsme SYNERGY MARKETING.

V synergii dokážeme spolupracovat i s jinými agenturami, či Vašimi kmenovými zaměstnanci. Pomůžeme Vám vytvořit synergický mareketingový celek v rámci Vašich aktivit.